071 - 302 0314
Voor 16:00 besteld? Dezelfde werkdag verstuurd!
0 item

Klantenservice

Bestellen

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld staan zijn inclusief BTW. Op de factuur die je ontvangt per e-mail staat de BTW los vermeld.

Dat kan makkelijk en snel! Doorloop de volgende 4 stappen:

1. Product(en) in je shopping bag plaatsen

  • Ben je lekker aan het shoppen en wil je iets in je shopping bag plaatsen? Met de lichtblauwe knop 'Plaats in je shopping bag’ voeg je een product toe aan je shopping bag.
  • Nadat je één of meerdere producten in je shopping bag hebt geplaatst verschijnt je gevulde shopping bag rechts bovenaan de website. Klik op je shopping bag om de inhoud te bekijken of direct naar het afrekenproces te gaan.
  • Wil je meerdere aantallen van een product bestellen? Verander het aantal dan in je shopping bag door op het ‘plusje’ achter het product te klikken.
  • Wil je toch een ander product en wil je een product verwijderen? Klik dan op het kruisje voor het product.
  • Wil je jouw bestelling afrekenen? Klik dan op de lichtblauwe knop ‘Plaats je bestelling’.

2. Adresgegevens invullen
  • Alle velden met een rood sterretje zijn verplicht om in te vullen.
  • Vul alle velden zo compleet mogelijk in en controleer de gegevens voordat je naar de volgende stap gaat om teleurstelling tijdens de levering te voorkomen.
  • Dient de bestelling naar een ander adres te worden verstuurd dan het factuuradres? Vink dan de optie ‘Mijn factuuradres is hetzelfde als mijn verzendadres’ uit en vul hier het verzendadres in.

3. Kies je betaalwijze:
  • iDEAL
  • Overboeking (vooraf)
  • Bancontact / Mister Cash
  • SofortBanking
  • FashionCheque

Heb je een kortingscode? Vul deze in bij stap 3 ‘Samenvatting’, door te klikken op ‘Klik hier als je een kortingscode hebt’.

4. Samenvatting
Je krijgt een overzicht van je bestelling, hier zie je nogmaals precies om welke producten en welk totaalbedrag het gaat. Controleer je bestelling en klik op ‘Bevestig je bestelling’ op je bestelling definitief te maken. Door een bestelling te plaatsen ga je automatisch akkoord met onze Algemene voorwaarden en Privacy Policy. Vervolgens ontvang je per e-mail nog een bevestiging van je bestelling.

Je kunt je bestelling binnen 12 uur annuleren. Dit kan alleen als wij je bestelling nog niet hebben verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice via info@fringed.nl en houd de laatste vier cijfers van je bestellingsnummer bij de hand om de annulering makkelijk te kunnen voltooien.

Geen probleem, dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Neem contact op met onze klantenservice via info@fringed.nl en wij zullen dit voor je wijzigen. Mocht het ons opvallen dat je per ongeluk een dubbele bestelling hebt geplaatst dan zullen wij jou hiervan direct telefonisch op de hoogte stellen.

Betalen

Dat kan makkelijk en snel! Doorloop de volgende 4 stappen:

1. Product(en) in je shopping bag plaatsen

  • Ben je lekker aan het shoppen en wil je iets in je shopping bag plaatsen? Met de lichtblauwe knop 'Plaats in je shopping bag’ voeg je een product toe aan je shopping bag.
  • Nadat je één of meerdere producten in je shopping bag hebt geplaatst verschijnt je gevulde shopping bag rechts bovenaan de website. Klik op je shopping bag om de inhoud te bekijken of direct naar het afrekenproces te gaan.
  • Wil je meerdere aantallen van een product bestellen? Verander het aantal dan in je shopping bag door op het ‘plusje’ achter het product te klikken.
  • Wil je toch een ander product en wil je een product verwijderen? Klik dan op het kruisje voor het product.
  • Wil je jouw bestelling afrekenen? Klik dan op de lichtblauwe knop ‘Plaats je bestelling’.

2. Adresgegevens invullen
  • Alle velden met een rood sterretje zijn verplicht om in te vullen.
  • Vul alle velden zo compleet mogelijk in en controleer de gegevens voordat je naar de volgende stap gaat om teleurstelling tijdens de levering te voorkomen.
  • Dient de bestelling naar een ander adres te worden verstuurd dan het factuuradres? Vink dan de optie ‘Mijn factuuradres is hetzelfde als mijn verzendadres’ uit en vul hier het verzendadres in.

3. Kies je betaalwijze:
  • iDEAL
  • Overboeking (vooraf)
  • Bancontact / Mister Cash
  • SofortBanking
  • FashionCheque

  • Heb je een kortingscode? Vul deze in bij stap 3 ‘Samenvatting’, door te klikken op ‘Klik hier als je een kortingscode hebt’.

    4. Samenvatting
    Je krijgt een overzicht van je bestelling, hier zie je nogmaals precies om welke producten en welk totaalbedrag het gaat. Controleer je bestelling en klik op ‘Bevestig je bestelling’ op je bestelling definitief te maken. Door een bestelling te plaatsen ga je automatisch akkoord met onze Algemene voorwaarden en Privacy Policy. Vervolgens ontvang je per e-mail nog een bevestiging van je bestelling.

Heb je een kortingscode van Fringed? Dan kun je deze gemakkelijk verzilveren tijdens het afrekenen. Vul tijdens het afrekenen bij stap 3 ‘Samenvatting’ de kortingscode in door te klikken op ‘Klik hier als je een kortingscode hebt’. Vul hier je kortingscode in en klik vervolgens op ‘pas toe’. Hierna zal de kortingscode direct verrekend worden met de shopping bag.

Verzenden

De verzendkosten binnen Nederland en naar België zijn altijd GRATIS, zoals je van ons gewend bent.

Voor 16:00 besteld en betaald is dezelfde werkdag verzonden! Levertijd binnen Nederland is 1-2 werkdagen. Levertijd naar België is 4-6 werkdagen. Voor de exclusieve collectie geldt er een levertijd van 2-6 werkdagen.

Voor de verzending werkt Fringed samen met PostNL. Als uw bestelling door de brievenbus past wordt deze verzonden als briefpost, dan zit er dus geen Track & Trace op. Mocht uw bestelling te groot zijn voor de brievenbus, dan wordt deze als pakket verzonden, inclusief Track & Trace. Let op, mocht u retourneren of ruilen, dan dan adviseren wij u (indien mogelijk) dit als briefpost te verzenden in plaats van pakketje. U betaalt dan namelijk maar 2,92 euro (in de meeste gevallen) in plaats van 6,95 euro. Let er wel op dat u voldoende frankeert! Eventuele boetes voor onvoldoende frankeren worden bij u in rekening gebracht.

Ben je niet thuis, dan kan je gemakkelijk het afleveradres wijzigen en bijvoorbeeld op je werk laten afleveren.

Indien je bestelling als pakketpost wordt verstuurd ontvang je per e-mail de Track & Trace code van het pakket. Indien als briefpost, dan is er geen Track & Trace.

De bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven bezorgadres. Mocht er niemand aanwezig zijn, dan ontvang je een notitie in de brievenbus van PostNL. Het pakket wordt op een later tijdstip nog een keer aangeboden. Is er op dat moment weer niemand aanwezig dan laat PostNL weer een notitie achter met de locatie een dichtbijgelegen postagentschap waar je de bestelling kunt afhalen. PostNL zal altijd eerst twee afleverpogingen doen voordat het pakket naar een postagenschap gaat. Vergeet bij het ophalen niet je legitimatie mee te nemen!

Onze producten worden voor verzending grondig gecontroleerd op kwaliteit. Mocht wij desondanks iets over het hoofd hebben gezien of is het product beschadigd tijdens de verzending, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Let op! Indien je niks laat weten, en er ook geen melding van maakt bij het aanmaken van de retourzending, dan ligt de verantwoordelijkheid bij jou. Wij kunnen immers niet meer controleren wanneer de beschadiging heeft plaatsgevonden.

Ruilen

Ruilen is geen probleem. Je kan ieder (deel)product ruilen. Lees hieronder de procedure en de voorwaarden:

1. Mail ons dat je een product wilt ruilen op info@fringed.nl. Vermeldt hierbij je bestelnummer en om welk artikel het gaat

2. Stuur het te ruilen product aan ons terug, in liefst originele verpakking, goede staat en inclusief pakbon (noteer op de pakbon je IBAN nummer). Indien akkoord na controle sturen we het te ruilen product zo spoedig mogelijk, je hoeft dus niet lang te wachten op je product!

3. Bij ruiling vergoeden wij een normaal briefpoststuk tot maximaal 3,12 euro (tarieven 2017). Wij vergoeden dus geen pakketpost! Na goede ontvangst van het te ruilen product storten wij het verzendtarief op uw bankrekening. Het zou helpen als u uw IBAN gegevens op de pakbon zet bij het te ruilen product.

Tip! Stuur het product bij voorkeur terug in de originele verzendzak of (grote) envelop, mits het door de brievenbus past en frankeer voldoende! De eventuele boete voor onvoldoende gefrankeerde post of briefpost die niet door de brievenbus past wordt in rekening gebracht, of in mindering gebracht op het te vergoeden verzendtarief!

Retouradres:

Fringed

Eikenlaan 102

3319SG

Dordrecht

Retourneren

Ondanks dat Fringed alleen maar top artikelen van goede kwaliteit verkoopt kan het zijn dat je toch niet helemaal tevreden bent, of dat het net niet lekker zit. Dat kunnen wij begrijpen, daarom kan je een product altijd retour sturen bij Fringed binnen 30 dagen.

Je hebt 30 dagen de tijd om iets retour te sturen. Het retourtermijn van 30 dagen gaat in op het moment dat wij de bestelling versturen en verloopt op het moment dat wij de bestelling retour hebben ontvangen.

Houd goed rekening met onderstaande regels!
- Het product mag wel gepast maar niet gedragen zijn.
- Pas een broekje over je eigen broekje heen.
- Artikelen die gebruikssporen bevatten zijn voor ons onverkoopbaar en worden niet geaccepteerd.
- De hygiëne sticker moet altijd in het broekje zitten
- De labels (indien van toepassing) moeten altijd in het broekje en topje zitten
- Het product moet worden verstuurd in de originele verpakking

Beschadiging
Voor verzending controleren wij de artikelen grondig op kwaliteit. Indien je het product in enige vorm beschadigd, vies maakt of op wat voor manier dan ook voor ons onverkoopbaar maakt, kun je het product niet ruilen of retourneren. Let op! Stuur je een onverkoopbaar product toch terug, dan kunnen wij je geen geld terugstorten.

Verpakken
Verpak de bestelling goed en met zorg om schade bij de verzending te voorkomen. Let op! Wanneer er producten beschadigd zijn geraakt bij het terugsturen kunnen wij het retour niet aannemen en zal er geen terug storting plaatsvinden.
Verstuur bijvoorbeeld bikini’s met een grote top niet in een kleine envelop, maar in een doos. Dit verkleint de kans op beschadigingen tijdens het transport.

Verzending
Als je retourzending zoekt raakt is dit voor eigen risico. Tot wij het product hebben ontvangen is de retourzending jouw verantwoordelijkheid.

De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening. Wij adviseren indien mogelijk te retourneren in de originele verzendzak of en (grote) envelop, dit is niet alleen makkelijk, maar ook het goedkoopst! Voor pakketjes betaal je (in Nederland) 6,95 euro, voor briefpost slechts 2,92 euro (in de meeste gevallen).

Wil je een artikel retourneren? Geen probleem!

1. Controleer voor verzending of het artikel niet beschadigt of bevuild is geraakt. Is dit wel het geval dan kunnen wij deze niet accepteren.

2. Verpak de producten indien mogelijk in de originele verpakking.

3. Voeg bij de bestelling de pakbon bij en vermeld hierop de benodigde gegevens zoals reden van retour en betaalgegevens.

4. Sluit het pakketje goed en vermeld duidelijk op het pakket ons retour adres.

5. Doe de brief/verzendzak in de brievenbus of geef het pakketje af bij een postkantoor of PostNl servicepunt

Retouradres:

Fringed

Eikenlaan 102

3319SG

Dordrecht

Tip! Stuur het product bij voorkeur terug in de originele verzendzak of (grote) envelop, mits het door de brievenbus past en frankeer voldoende! De boete voor onvoldoende gefrankeerde post wordt anders ingehouden op het retourbedrag.

Je retour dient binnen 30 dagen binnen te zijn.

Let op: alle retourzendingen 30 dagen na de aankoopdatum worden automatisch geweigerd! En dus zal er ook geen terug storting plaatsvinden!

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Nadat wij je retour hebben ontvangen zal binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag (dus inclusief verzendkosten) worden teruggestort. Uiteraard proberen wij dit altijd zo spoedig mogelijk te doen naar best effort!

Gebruik van Badmode

- Voor de langste levensduur kun je badkleding het beste met de hand wassen. Spoel je bikini uit met schoon lauw kraanwater binnen een paar uur nadat je er mee hebt gezwommen om chloor en zout te verwijderen. - Is je bikini echt vies geworden? Gebruik dan ook schoon lauw kraanwater alleen dan met milde zeep of fijnwasmiddel. Zorg ervoor dat het fijnwasmiddel goed is opgelost voordat je gaat wassen. - Bikini’s (zeker met veel kleuren) kun je niet te lang laten weken om kleuren niet verloren te laten gaan. Maar sop deze korte tijd door het water. Spoel je bikini daarna uit, zonder uit te wringen! - Voor het drogen van je bikini kun je deze het beste buiten in de zon ophangen of plat uitleggen op een wasrek of handdoek. - Zorg dat de bikini helemaal droog is voordat je deze weer opbergt in je kast. Laat je bikini daarom ook nooit in een vochtige handdoek of tas zitten, dan kan je bikini namelijk verkleuren. - Felle fluorescerende kleuren zijn niet kleurvast, en deze kleuren zullen dus eerder verbleken in de felle zon of in chloor dan andere kleuren. Hoe langer in de zon, hoe sneller de stof zal verbleken. Wij kunnen hierom geen garantie geven tegen verkleuring door zonlicht.

- Wij raden je af om badkleding in de wasmachine en droger te doen. Lycra is een stretchmateriaal, en dat kan beschadigd raken in de wasmachine en de droger. - Gebruik je toch liever de wasmachine? Stop de bikini dan in een lingeriezakje en was het op 30 graden. - Laat je bikini niet stomen bij de stomerij. - Niet strijken! - Laat je badkleding niet in een vochtige handdoek of tas zitten. - Vermijd whirlpools, sauna’s, stoombaden, bubbelbaden en dergelijke. - Gebruik nooit bleekmiddel of aparte vlekkenreinigers, deze werken vaak agressief - Vermijd contact met ruwe oppervlakten (glijbanen, watersluizen, muurtjes) die de bikini kunnen beschadigen. De stof van de bikini (lycra) zal als gevolg hiervan gaan pluizen. - Zorg dat je geen zonnebrandcrème of zonnebrandolie lekt op je bikini. Hierdoor kan het elastiek beschadigd raken en vlekken geven op de stof. - Wees voorzichtig met het wassen van beugel bikini’s, de beugels kunnen verbuigen. - Vermijd bij het dragen van badkleding het gebruik van shampoo. Shampoo bevat bestandsdelen die de badkleding aantasten. - Transpiratie is een grote boosdoener voor de samenstelling van de stof. Draag dezelfde badkleding daarom nooit te lang achter elkaar, maar wissel regelmatig af. Bovenstaande punten worden door leveranciers niet vergoed. Let daarom goed op bij het gebruik van onze badkleding en neem bovenstaande tips in acht om de levensduur van de bikini te verlengen.

Wil je niets missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de nieuwste mode, de laatste trends en de scherpste aanbiedingen.